Iako je imala najmanji proračun do sada, Snježna kraljica, skijaška utrka na Sljemenu koja ugošćuje najbolje svjetske slalomaše i slalomašice, potrošila je ono što nije imala pa se za pomoć obratila Gradu.
Zagreb nije ostao imun na traženje skijaškog saveza pa je odlučio pomoći, piše Tportal. Pomoć skijaškom savezu iznosi dodatnih 980 tisuća kuna.
Hrvatski skijaški savez (HSS) izvijestio je Grad u ožujku da nije uspio produžiti ugovor s dosadašnjim glavnim sponzorom VIPnetom. U međuvremenu nisu uspjeli naći nikoga druga, pa su se našli u problemima, jer je ostao dug prema dobavljačima u istom iznosu.
Iz skijaškog saveza su okrivili gospodarsku krizu u Hrvatskoj kao razlog nepronalaska sponzora. Zbog krize je došlo do znatno smanjenih marketinških budžeta tvrtki.
Troškovi prehrane i najma strojeva i dvorana
U aktima gradonačelnika piše da se nastali troškovi odnose na gorivo i uslugu organizacije transporta. Tu su također i troškovi prehrane gledatelja i radnika te oglašavanja i najma radiostanica za potrebe utrka, baterije, tampone za montažne objekte, najam strojeva za montažne objekte, skladištenje robe, sitni inventar, dezinsekciju, tisak materijala, najam postrojenja za proizvodnju snijega, najam dvorana, troškove iskrcaja i prijevoza strojeva, morsku sol te troškove prijevoza montažnih objekata.
Proračun ovogodišnje Snježne kraljice bio je najmanji dosad i iznosio je otprilike 19,5 milijuna kuna. Četvrtinu tog iznosa pokriva Grad, dok ostatak dolazi od strane sponzora. Dakle ukupni troškovi Zagreba iznose otprilike nešto ispod pet milijuna kuna. Nekad su se troškovi penjali i do iznosa od nevjerojatnih 28 milijuna kuna za cijelo natjecanje. Udio države i grad je tada iznosio otprilike 35 posto u financiranju. Iznosi su godinama padali jer Hrvatska više nema atraktivnih skijaša i skijašica koji bi značajnije utjecali na dolazak publike.
Nedostatak poznatih skijaša, ali i staza je razlog zašto se svake godine kritizira ovo natjecanje. Organizatori i iz Grada Zagreba tvrde kako je dobro za turističku promociju Zagreba. No, dojma smo kako bi i pet milijuna kuna uloženih u promociju na najpoznatijim svjetskim medijima izazvalo i jači efekt od organiziranja Svjetskog kupa.
Opmerkingen