Objavljena priča o “Narodnim novinama”, njihovim provođenjem javne nabave, poslovima s proizvodnjom toaletnog papira i velikim gubicima izazvala je jedan od najvećih interesa čitatelja “Crne knjige” u prvim danima. Također su od strane građana poslane i neke druge priče o već poznatim aferama Narodnih novina koje su rezultirale dodatnim povećanjem gubitka. Očito je da javnost poslovne greške tvrtki u javnom vlasništvu percipiraju izuzetno negativno.
Jedna od poznatijih priča kojima su se mediji bavili je i ekskluzivan ugovor o prodaji i distribuciji raznih proizvoda s Hrvatskim nogometnim savezom, među njima i kišobranima s logotipom i likovima reprezentativaca.
Slobodna Dalmacija je pisala kako je iz Kine za prodajne potrebe “Narodnih novina” uvezeno kišobrana u vrijednosti od sedam milijuna kuna. Nabavljeni su, kako se moglo čuti u HTV-ovoj emisiji, po cijeni od sto kuna, da bi tržištu bili ponuđeni po 325 kuna. Prodavane su i keramičke šalice (89 kuna), plastične čaše (21 kuna), bilježnice (14,50 kuna), dekice (130 kuna), putni jastuci (89 kuna), zaštitne maskice za mobitele (115 kuna), novčanici (55 kuna), pernice (63 kune), posteri (39 kuna), privjesci za ključeve (49 kuna).
Državna revizija je zatekla skladišta puna neprodanih kišobrana i ostalih proizvoda, o čemu je i “Crna knjiga” pisala prije par dana: “No daleko najveći problem predstavlja slučaj koji je i ranije imao veliku pozornost u javnosti. Tijekom 2015. i 2016. Narodne novine su ugovorile s Hrvatskim nogometnim savezom poslovnu suradnju u vezi prodaje proizvoda sa znakom sportskog saveza te s jednim društvom poslovnu suradnju u vezi uvođenja i poboljšanja franšiznog poslovanja, kao i uvođenja ključnih indikatora uspješnosti u trgovačkoj djelatnosti. Zbog poslovanja sa sportskim savezom stvorene su zalihe u vrijednosti 7.829.149,00 kn čija je prodaja neizvjesna.”
“Nemojmo se lagati, kišobran iz Kine u nabavi košta maksimalno 25 kuna, tako da stvarno ne znam odakle im prodajna cijena od 325 kuna, za taj novac možete dobiti dizajnerski kišobran, a ne kineski. Pa, mi radimo pet puta kvalitetnije reklamne kišobrane za konačnu cijenu, s PDV-om, od 45 kuna. I još vam ih dostavimo na vrata” rekao je Damir Alveza za Slobodnu Dalmaciju.
Comments